کد خبر: ۲۳۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و نفت) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی قیمت ها، به پیش بینی بازار‌ها در روز‌های آینده خواهد پرداخت.

به گزارش نبض بورس، به صورت روزانه نبض بورس وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و نفت) را بررسی خواهد کرد و ضمن مرور روند هفتگی قیمت ها، به پیش بینی بازار‌ها در روز‌های آینده خواهد پرداخت. 

قیمت سکه        

قیمت سکه امامی امروز در محدوده‌ی ۲۹,۳۹۵,۰۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۰.۳۴ درصد افزایش داشته است. 

امروز حباب تمام سکه‌ها بجز سکه گرمی سبز و افزایشی بود بطوری که در زمان نوشتن این گزارش حباب سکه امامی با ۳۲۹ هزار تومان افزایش به ۵ میلیون و ۷۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی با ۲۸۷ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید. حباب نیم سکه و ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۳ میلیون ۳۴۲ هزار تومان و ۴ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان و در نهایت ۲ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسیدند.

قیمت طلا 

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز در محدوده‌ی ۲,۴۷۵,۶۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۰.۲۳ درصد افزایش داشته است. 

اگر طلا بتواند سال ۲۰۲۳ را بالاتر از آخرین اوج بسته‌شدن باند ۲۰۷۰ دلار به پایان برساند، ممکن است در هفته‌ی اول ژانویه به شتاب خود را افزایش دهد. در این مورد، یک خط صعودی که تا ۲۲۰۰ دلار مطابق با سطوح فیبوناچی امتداد می‌یابد، می‌تواند جالب توجه باشد. در این مسیر، سطوح ۲۱۱۵ دلار و ۲۱۵۰ دلار به عنوان مقاومت‌های میانی دنبال خواهند شد.
گذشته از آن، نزدیکترین قیمت ۲۰۳۵ دلار به عنوان پشتیبانی در منطقه پایین سطح، حمایت مهمی تلقی می‌شود. البته در این بار اصلاح ممکن است تا ۱۹۷۰ دلار ادامه یابد.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز در محدوده‌ی ۴۲۷۴۴ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۱.۹۱ درصد کاهش داشته است.

طبق گزارش شرکت کارت اعتباری بولد، بیت کوین تنها ارز دیجیتال در میان ۲۰ ارز برتر بانک‌های مرکزی در جهان است. این ارز دیجیتال اخیراً به جایگاه چهاردهم این لیست پس از فرانک سوئیس و پیش از روپیه هند راه یافته است. طبق داده‌های CEIC، ارزش بازار بیت کوین در ۱۹ نوامبر ۷۳۲.۵میلیارد دلار بوده است. البته این نکته نیز قابل توجه است که ارزش کنونی بازار بیت کوین برابر بیش از نیمی از کل بازار نقره است.

قیمت نفت

قیمت نفت امروز در محدوده‌ی ۸۰.۷۲ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی ۲.۳۸ درصد افزایش داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار